☰ Menu
Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Wtorek 18.12.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Warunki techniczne doręczania dokumentów elektronicznych


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Turku uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.


 

Adres elektronicznej skrzynki podawczej:     http://epuap.gov.pl
 

1.Co to jest ePUAP? (kliknij) 

2.Przydatne instrukcje dla użytkownika portalu epuap. (kliknij)  

 

Powiatowy Urząd Pracy w Turku przyjmuje doręczane dokumenty:

 

  •  za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (e-puap)
  •  na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie  urzędowego poświadczenia odbioru.
    (Dokumenty te zostaną przesłane na adres ESP ze stanowiska komputerowego znajdującego się w Urzędzie)

     
  • dyskietka 1.44 Mb 3.5,
  • pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

     

 Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru. 


 Dokumenty dostarczane do Urzędu powinny posiadać struktury fizyczne akceptowane przez system teleinformatyczny używany w Powiatowym Urzędzie Pracy w Turku do realizacji zadań publicznych.
 

Wielkość łączna załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 2 MB.


 

  • Dokument doręczony do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
  • Dokument doręczony do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.

     

W związku z powyższym informuje się, że w Powiatowym Urzędzie Pracy w Turku:


Dokumenty przyjmowane są  w godzinach pracy urzędu: 7.30-15.30, w kancelarii (I piętro) ul.Komunalna 6.
 

 
Do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych:
.txt (standard Unicode UTF-8),
.rtf (wersja 1.6),
.pdf (wersja 1.4), 
Open Document wersja 1,0,

Do danych zawierających informację graficzną  akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych:
.jpg (jpeg),
.gif,
.tif.

Do kompresji zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych:
.zip 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Przemysław Oleksy
(2008-04-30 09:56:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Przemysław Oleksy
(2012-07-02 09:17:47)
 

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X